Kolm kuud liiga hilja, aga vot selline oli meie meie suvepuhkus, osa 3 – Saaremaa ja kodimatk

Suvepuhkuse esimene osa on SIIN! Ja teine osa SIIN!

Jäime pooleli selle juures, et ma olin just avastanud, et mul on rahakott koos dokumentidega kadunud AGA mul olid 2 nädala pärast pulmad tulemas, mis ei saaks toimuda ilma id-kaardita…

Vaikselt hakkas koitma, et küllap see väike rahakotike mul sinna Mustjala laulukaare alla maha jäi, kui lapsed seal pinkidel jäätist sõid, seega sõitsime sinna tagasi. Rahakotti seal aga enam loomulikult ei olnud. Küsisime ka poest ja jätsin sinna oma kontaktid, et kuiiii äkki keegi leiab ja sinna toob… Müüjad olid aga üpris kindlad, et rahakoti sisu on läinud mõne pramoti kurgust alla ja ülejäänu vedeleb nüüd kuskil kraavis. Mina aga olin juba nii meeleheitel, et kaalusin poetaguste meeste kõnetamistki…

Autos otsustasin korra vaadata kohalike inimeste lehti ja gruppe – äkki näkkab. Aga ei midagi. Seega kirjutasin mõnele lehe adminnile ja palusin, et nad mu abipalve postitaksid. Millegipärast vaatasin ka üle oma fb sõnumitaotlused, kuigi mul ühtegi teadet kuskil ei olnud. Ja enne näe imet! Lausa mitu kirja, et kle su rahakott on Mustjala rahvamajas. Kiire googeldamine näitas, et rahvamaja on meie asukohast lausa üle tee ja minuti pärast olin ma juba seal.

Mul langes lausa kivi südamelt, kui sealt uksest sisse astusin ja minu totaka ebalemise peale kuskilt kotisügavustest ilmus nähtavale ka minu tilluke rahakotinäss! Algselt olid nad muidugi väga kõhklevad, sest nägu ID-kaardil ja nägu mis neile seal rahvamajas vastu vaatas, ei saakski rohkem erineda. Reaalselt, ma ei usu, et maailma ajaloos üldse on olemas nii kohutavat ID-kaardi pilti, kui minu oma. See on fucking mugshot!!! Täna saan õnneks kätte ka oma uue nimega ID-kaardi ja hoian näppe ristis, et see pilt oleks parem (palju lootust ei ole!). :D

Kui rahakoti kätte sain, läksime oma rändamisega edasi. Mees käis näiteks seda Vilsandi trippi tegemas. Mingi maeitea kui palju kilomeetreid (10?) põlvist saadik külmas vees… Mina jäin lastega auto juurde piknikku pidama ja puhkama.

vilsandi

Samuti vaatasime üle enamus vaatetorne ja rmk puhkealasid, et kolmandaks ööks sobiv koht leida, aga lõpuks otsustasime siiski tagasi Triigi telkimisalale minna, sest kõik need teised alad olid kivise rannaga või väga laokil.

Triigi oli aga väga mõnus – liivane rand ning tule tegemise ja telkimise ala oli puude varjus. Viimasel ööl oli aga mul küll kohati hirm, sest juba õhtul hakkas eemalt kostuma äikese paukumine. Pakkisime mehega õhtul enamus asju juba autosse ära, et kui tõesti läheb öösel hullemaks maruks, saame autosse pageda ja kohe minema sõita.

Poole öö pealt oligi korraks juba suht hullumaja – välku lõi nii, et kõik oli valge ja maa värises. Ma siiamaani imestan, et lapsed sellest rahumeeli läbi magasid. Madli pärast kartsin veel kõige rohkem, sest esimesel telgis oldud ööl ärkas ta keset ööd suht hüsteerias üles ja röökis pikalt, et koll tuleb… Lõpuks siiski vaibus kõik ära ja jäime ellu.

Neljandal ja viimasel hommikul võtsime asjast maksimumi – käisime veel ujumas, jõime selle imelise vaate taustal kohvi, mees tegi mõnusa hommikusöögi, mängisime ja jalutasime niisama ringi.

Enne praamile suundumist otsustasime ka selle viimase rmk ala üle vaadata, mis meil veel kauguse tõttu nägemata oli. Tuhkana puhkekoht asub 450m peateest ja 300m lähimast võimalikust parklast – see tundus liiga pikka maa, et meie rasket varustust vedada. Kui me oleks aga enne teadnud milline paradiis see tegelikult on, oleks ma sinna kasvõi nülitud jalgadega kohale roomanud, pa-ra-diis ma ütlen! Lõputu liivarand, täiega äge lõkke- ja telkimiskoht ja niii paganama ilus! Järgmine kord Saaremaal olles lähme sinna kindlasti tagasi.

Kuna tol päeval oli päris metsik tuul ja sellepärast ka päris suured lained, oli praamisõit ka üsna äge – pooled autot lihtsalt undasid nonstop selle loksumise peale terve tee…

Rakvere poole tagasi sõitsime Tallinna külje alt, tripi pikim jutti sõit. Või noh, kui jutti see ikka oli – küll oli ühel juua vaja, sest muidu on surm, küll oli teisel pissile vaja, küll valati end mingi jamaga üle, nii, et terve turvatool ujus jne… Aga noh, argipäev lastega. :D

Kui lõpuks mu ema juurde tagasi jõudsime, nentisin, et mul on nüüd sellest nädalasest ”puhkusest” nädal puhata vaja, sest muidu olen ma varsti nagu Annu :D

Reaalselt, kuidas suudab üks inimene selliseid nägusid teha :D

Lääne-Virumaal olime veel üle nädala, enne, kui päris koju tagasi sõitsime. Käisime uuel Vallimäel, sõprade ja sõbrannade juures külas, ämma juures jne. Külastasime ka oma vaieldamatut lemmik kohta – Eisma randa. See on kõigekõige ilusam rand, kus ma iial käinud olen! Ma olen kindel, et sinna lähevad veel mitmekümne aasta pärast tagasi ka meie lapselapsed, kui see vaid nii ilusaks ja puutumatuks jäetaksegi.

Kodupoole sõites lõi tripi näidikule ette 2000km – tripp sai nullitud, kui esimesel päeval kodust sõitma hakkasime. Põhimõtteliselt tegime Eestile tiiru peale… Ühesõnaga, oli väga pikk ”puhkus”. :D

Mida teie sel suvel tegite, kus käisite, mida nägite?

Comments

comments

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.